wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













wtorek, 27 maja 2014

"WOJSŁAWICE" (ogród botaniczny)


Pytasz czy widziałem morze?
Odpowię, że widziałem
Ale czy widziałeś "morze kwiatów"?
Wylewających się aż na brzeg

Tak! takie "morze kwiatów"

Zobaczyłem w "Ogrodzie Botanicznym"
W naszych Wojsławicach

Kiedy wyszedłem na brzeg tego "morza"

Zobaczyłem "wzburzone fale"
Dorodnych, kipiących bielą
I czerwienią Rododendronów
I różowych Azalii na długich,
Górskich pnących się,
Aż pod horyzont kolorowych rabatów

Na kolorowych rabatach

Rozkwiecone wysoko i nisko Rododendrony
I uśmiechnięte pomarańczowe i białe Azalie
A po niżej dywany żółtych i niebieskich Liliowców

W cieniu wysokich rozłożystych drzew

Usadowiły się "Japońskie pióropusze strusie"
Które wdzięczą się
Pokazując w rabatach swe kontusze

Kiedy na brzegu tego kwietnego morza

Mijamy nie duże stawy
Przy których rozłożyły się
Hordy Tataraków zwyczajnych

A kiedy zaglądam na ich brązowe pałki

To tak jakbym czytał zaczarowane bajki
A w koło stawu wije się miłosna aleja
Taka azaliowa, pachnąca i zniewalająca

Już taki zniewolony, pięknym zapachem

Usiadłem pod "Dębem Szydełkowym"
Byłem "jak na miłosnym łożu"
Do "Wielkiej miłości gotowy"

Nagle przerywam me pod dębem gody

Gdyż zobaczyłem dziwne lecz urocze drzewo
Była to Sosna i Lipa - jak sznur, pnie splecione
Jak w mitologii greckiej kochankowie

Filemon i Bauc is

To para już staruszków
Która gościnnie przyjęła Zeusa i Hermesa

Za to wdzięczni bogowie

Spełnili ich prośbę by jedno
Nie patrzyło na śmierć drugiego

Więc zamienili staruszków

W dwa splecione drzewa
Które już wiecznie zostały
Splecione wielką miłością
A dla ludzi pozostaną piękną legendą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz