wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













sobota, 30 stycznia 2016

"ZACHŁANNOŚĆ"

Kiedy schyliłem się po Fijołki
Z nieznanej mi łąki
To sięgnąłem po samo dno
Siebie samego i zobaczyłem
W głowie piekło i niebo



Pomyślałem oto poezja zapachu
Która sprawiła, że rezygnuję
Z zachłannego na wszystko świata:

Rezygnuję z odpowiedzialności
Za czyjeś wybory
Rezygnuję z uszczęśliwiania
Innych na siłę
Rezygnuję z zachłanności
W życiu i śmierci
   W miłości i w seksie
      W pracy i odpoczynku
         W cierpieniu i radości
            W związku i w rozłące
               W bogactwie i biedzie
                  We wszelakiej wojnie
                     W religii
                        Na żarcie
                           Na władzę
Przyjmowania wszystkiego tylko dla siebie

Ale teraz...właśnie teraz
Ta zachłanność w mej głowie
I w sercu na zawsze zniknęła

I kiedy drugie serce
Dało mi nowe życie
Otworzyłem się na świat na nowo
W mocnym zdrowiu i kolorowo

Zobaczyłem świat po raz drugi
Ostrzejsze obrazy i kolory
Uśmiechniętych do siebie ludzi
Oglądających na wiosnę niebieskie Fijołki

Ale teraz...własnie teraz...

Uczę się na nowo życia
Na nowo wracać do domu swego
Na nowo poznaję i uczę się 
Ducha Dawcy mego

To Ona, Dusza Dawcy pokazuje mi
Nowe pełne zapachu i miłości łąki
Na której rozpościerają się
Ławicą niebieskie Fijołki

Jak słowami można 
Zastąpić zapach i dotyk?
Jak słowami można 
Z miłością dotykać?

To są w Poezji Serca zapytania 
Mojej nowej Duszy 
Zjednoczonej z Dawcą Duszy.
Na które, brakuje mi odpowiedzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz