wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 13 stycznia 2013

"DAWCA"


Pisząc o moim nowym sercu
Czuję jakbym pisał o nim
O obcym człowieku ale dla mnie
Biorcy serca wydaje mi się że





Mam jakieś inne odczucia
Jakbym miał inną duszę
Bo na pewno ten człowiek
Miał swoje uczucia pragnienia

Marzenia które jeszcze przed

Śmiercią planował  nie zrealizował
Nie wykonał a ja czuję że to
Serce  z nim dzielę poprzez 

Jego duszę dlatego mam podobne

Uczucia pragnienia marzenia
Jego serce we mnie nakazuje mi
Pisać o nim czuję że to młode serce

Jest burzą wielkiej energii

Jeszcze nie wykorzystanej i ja
Mam właśnie jego energię
Dawca przekazał mi oprócz

Mięśnia sercowego to wszystko

W swoich mikrokomórkach
Dlatego poczułem wielką miłość
Do pisania czuję że muszę to robić

Myślę że oby to pisanie nie 

Doprowadziło mnie do jakiegoś
Szaleństwa jak np budząc się
W środku nocy moje myśli wtedy

Skupiają się na tym aby pisać

O nim i o jego sercu myślę że dawca
Chce mi coś przekazać - ale co?
Niestety jeszcze nie wiem
----------
Może kiedyś lepiej go zrozumie
Jak poznam jego rodzinę
Ale do tego jeszcze nie dojrzałem
Na razie mogę mu tylko podziękować
Za podarowanie mi swojego serca.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz