wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 11 czerwca 2014

"ZOSTAŃ ZE MNĄ"

"nolan"- im bardziej ciebie zapominam
Tym bardziej twarz ta mnie przeraża
Boś serce stracił dla innego serca
I z lustra patrzysz na mnie co dzień
Jak smutny sędzia na zbrodniarza


Zostań ze mną żebym był lepszy
Zostań ze mną "nolan"
Zostań dla mnie samego
Przecież wyrzeźbiłem cię
W duszy Dawcy Twego

Im bardziej ciebie mi nie trzeba
Tym bardziej twarz ta mi nie miła
Co z lustra patrzy na mnie co dzień
Jakby mną był i nie był...

Zostań ze mną w mej pamięci kruchej
Zostań ze mną żebym był wesoły
Zostań bym w klinice
Był zawsze do badań gotowy

Zapomnieć to nie sztuka żadna
Zostań ze mną duszo miła
Zostań ze mną nie oszczędzaj "zdrowia"
Bym wzdychał nad tobą co dzień
Gdybym cię stracił 
Byłaby wielka dla mnie szkoda
Ach szkoda! Wielka szkoda!

Im bardziej jestem roztargniony
Kiedy twe imię "nolan" słyszę z bliska
Tym bardziej wstyd mi, że nie płaczę
Tak jak, w dwa tysiące dziesiątego roku

Zostań ze mną choćby na niby
W moich gestach i jak głowę noszę
Zostań ze mną nawet gdybym
Zapomniał, o co proszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz