wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 20 kwietnia 2020

"JESTEŚMY SZCZĘŚCIARZAMI"

Oprzyj swoją głowę na mnie
Gdy zapadnę w głęboki sen - kochana.
Obejmij mnie swoimi ramionami i...
Zostań tutaj przy mnie - kochana.

Jesteśmy szczęściarzami!
Kiedy się zaczęło nasze bycie razem,
A inni odchodzą zbyt szybko i młodo.
Naprawdę jesteśmy szczęściarzami!



Dopóki moje oczy nie widzą
Będziesz wszystkim czego potrzebuję.
Chwyć mnie za rękę i...
Zostań tutaj ze mną - kochana

Obiecaj mi, bez względu na to
Jak lata nas zmieniają.
Jesteś perfekcyjnie niedoskonała
Po prostu taka, jaka być powinnaś
Przez całe nasze życie.

Jesteśmy szczęściarzami!
Kiedy się zaczęło nasze bycie razem,
A inni odchodzą zbyt szybko i młodo.
Naprawdę jesteśmy szczęściarzami!

I proszę powiedz, ale tak szczerze,
Kiedy Bóg wbija nasz krzyż w ziemię
Czy na pewno chcesz...Być moja?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz