wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 11 lipca 2011

"GDY JESTEŚ PRZY MNIE"

...dla NIEJ w 37-letnią rocznicę
   mojej  miłości...



Gdy jesteś przy mnie
Kiedy czuję Twoje ciało
Czuję się jak w raju


Tak blisko jak łzy płynące z Twoich oczu
Tak blisko jak księżyc przy ziemi
Który oświetla nam drogę miłości nocą





Gdy trzymasz mnie za rękę
Czuję się jak w raju
Gdy cały świat jest przy mnie
Czuję się  jak w maju


Tak jak ja jestem blisko twojej twarzy
Tak i ona o tym całymi dniami marzy
Niech me tchnienie w Twym sercu utonie
A ja będę śnił o tobie na Twoim łonie


Czy to jest miłość?
Czy tylko sny i marzenie?
Które nam się zdarzy

Jednak moje serce nie marzy
Moje serce zawsze wierzy
Bo Jesteś głęboko w moim sercu
Jak w ukrytej wieży


Gdy jestem przy Tobie
Czuję się jak w raju
Gdy jestem przy Tobie
Czuję jak me serce płonie


Lecz ono nie płonie
Tylko w Twym sercu tonie
Gdy jesteś przy mnie
Cały świat jest z tobą


A ja na tym świecie
Zawsze pozostanę  z TOBĄ !!

2 komentarze:

  1. Miłość jest dziką siłą...

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ująłeś miłość,
    z calym szacunkiem,37 lat razem i piszesz dla niej takie wiersze.
    To jest prawdziwa miłość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń