wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













piątek, 21 czerwca 2013

"CISZA"

Kolejny raz byłem u Ciebie Mamo
Szedłem po schodach po których
Niedawno nie mogłem wejść
Bo wtedy kolejny raz czułem ból w sercu

To nie był ból z powodu spotkania z Tobą
To serce wołało o pomoc do Boga

Aby dał mi siły do spotkania z Tobą
Teraz kolejny raz odwiedzam Cię
Z bólem serca - że jesteś "tam"
Gdzie nie ma schodów

Z bólem serca, że  Cię nie zobaczę
Że nieraz nad Tobą zapłaczę
Teraz kiedy szedłem po schodach
W sercu cieszyłem się na twój widok

Niestety w domu Cię nie było
Pozostał tylko smutek

Teraz patrzysz na mnie z góry I wiem,
- Że muszę na czas wypić leki
- Złożyć modlitwę dziękczynną za Ciebie
- Żebym pamiętał o kwiatach
 I kaganku na Twoim grobie
Wszystko po to abym nie zapomniał o Tobie

Ale ja wiem o tym
Nie musisz mi o tym mówić
Bo tak mnie wychowałaś
Przez całe swoje ziemskie życie o to dbałaś

Ja wiem, że między nami CISZA wystarczy
Aby powiedzieć co najważniejsze
 - MAMO! OCH MAMO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz