wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 13 czerwca 2016

Elegia. "SERCA SAMOTNOŚĆ"


Wiatr rozwiał włosy potargane
I smutek znów ogarnia mnie
A ja wciąż czekam
Na ciebie drugie serce me

To serca samotność

Samotność w bólu minionych  lat
Odszedłeś serce bo tak chciałeś
W zupełnie czarny nieznany świat


Nikt mnie nie kocha
Nie widzi chore serce me
Nie wrócą tamte lata
Nie wrócą w zdrowiu radosne dni

Ziemię pokryły płatki śniegu

I smutek dalej we mnie tkwi
A ja wciąż czekam
Na drugie serce me

Po latach przyszła wiosna

Wiosna tak radosna
Bo znalazło się drugie serce
Które przeszczepiono mi

To radość ze szczęścia

Radość z otrzymania drugiego serca
I nie wstydzę się spadających łez
Bo drugie serce pokochało je też

Teraz to serce kocham

I żyć mi się bardzo chce
Drugie serce mi dało
Radość i szczęście me.


1 komentarz:

  1. Smutek i żal zawsze przemija z chwilą,gdy pojawia się nadzieja.Razem z nią przychodzi radość i szczęście.Pozdrawiam Andriju:)

    OdpowiedzUsuń