wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













czwartek, 26 października 2017

"CARPE DIEM"

Kiedy budzę się rano
Zadaję sobie pytanie

Czy byłbym znanym biorcą serca
Gdyby nie śmierć nieznanego dawcy?
Czy byłbym "lokalnym bohaterem"
Gdyby znany był mi  sercowy zabójca?



I słyszę głos zranionej duszy
Carpe diem - Chwytaj dzień,
Aby pierwszy promień słońca
Oświecił mi rozkojarzony rozum.

Chwytaj dzień,
Aby pierwszy promień słońca
Ogrzał mi zbolałe oczy,
Po nieprzespanej nocy.

Chwytaj dzień,
Aby pierwszy promień słońca
Otulił moje drugie serce.

Chwytaj dzień,
Aby pierwszy promień słońca
Wzmocnił miłość do świata,
Do ludzi, zwierząt i roślin.

Chwytaj dzień,
Aby pierwszy promień słońca
Odnowił miłość do siebie.

Carpe diem - Chwytaj dzień
Abym z pierwszym promieniem słońca
Kochał co dzień od nowa swoje życie. 

Stara dewiza Horacego mówi:
"Trzeba cieszyć się biegnącą chwilą.
Na co mi dziś wczorajszy dzień
Na co mi dziś wczorajsza miłość
Na co mi dziś wczorajszy sen,
Po co dalej pić to samo piwo,
Kiedy czujesz, że uleciał gaz"

CARPE DIEM - CHWYTAJ DZIEŃ!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz