wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













wtorek, 19 marca 2019

"SERCE DAWCY"

Jeśli kogoś poznasz 
I twoje serce Ci wali 
A ręce Ci drżą 
I kolana Ci miękną
To nie jest ta osoba

Ale...Kiedy poznasz bratnią duszę
To stajesz się zupełnie spokojny
Teraz ja czuję się spokojny
Bo taką duszę poznałem i pokochałem



Już serce mi nie wali
I ręce nie drżą
I na kolanach stoję twardo
I, że to jest to co czuję
Czego pragnę i oczekuję

To sprawiło serce tej dziewczyny
Ona obdarowała mnie
Mocnym i zdrowym sercem
I piękną poetycką duszą
Duszą Dawcy serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz