wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 7 lutego 2024

"PREZES CZY BAŁWAN"



8 sierpnia 2017r


Pewien Prezes co myślał
O sobie, bóg wie co
I bóg wie, co sobie wyobrażał,
Jednego razu, idąc ulicą
Spotkał rzeźbiarza.



I tak do niego,
O! Chyba sam Jowisz tu pana niesie
Świetnie, że pana tu spotkał,
Bo zrobi pan mi, moje popiersie.

Żeby; pan wie, z mojej twarzy
Blask taki bił, powagą i dowcipem
No wie pan, żebym w swej doskonałości
Przeszedł do potomności

Najlepiej wie pan, w marmurze...
Och nie! Nie w marmurze, w granicie,
Bo granit trwa jeszcze dłużej
W granicie to znakomicie!

Masz pan tu moją fotografię...
A może po prostu ze złota?
A oczy z wielkich brylantów?

Mistrzu, niech pan się postara,
Nie będę zwlekał z zapłatą,
Bo to suweren zapłaci...

A może w chmurach z gitarą?
Mistrzu, ach co pan na to?

Rzeźbiarz tak odparł:
Panie Prezesie, pomału!
Wszystkie projekty są dobre,
Tylko że, brak materiału,
To Prezesie jest problem

Bo jeśli chodzi o pana,
To takiego szukać ze świecą,
Rzecz musi być wychuchana,
A nie tak, byle co.

Ja mam dla pana materiał
Co nie ma go w żadnym magazynie,
"Przepraszam, jaki materiał?

Przyjdzie zima, śnieg spodnie,
To pana ulepię!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz