wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













piątek, 15 listopada 2013

"KOCHANKA"



Chciałbym żyć razem z "drugim Ja"
Co myśli i robi nie tak, jak ja
Ma swoją piękną kochankę
Nie to, co ja

Będziesz ją miał, pociesza mnie
Gdy pomyślę o tym,
Aż boli mnie głowa
Proszę "Go", żeby to
Była  ze mną, "zmowa"

Ale "On" mówi mi nie
Serce mam słabe, "On" wie
Na spacer idź, mówi do mnie
Myśli ogarnij, i serce dotleń

Może z białą brzozą, spróbuj
Splątać myśli i włosy
Wtedy żółte liście spadną
Jak puste zbożowe kłosy

"On" kocha się z nią
A ja tylko o tym śnię
Tak bardzo chciałbym być "Nim"
Również kochać, 
I życie, i ludzi i ciężką pracę

Ale "On" wciąż mówi mi nie !
Bo serce masz jeszcze nie takie
Więc kiedy, pytam i pytam wciąż !
Wtedy, kiedy serce będziesz miał zdrowe.

I stało się !
I ja mam swoją "kochankę"
Nowe serce, które kocham do dziś
Nawet żona toleruje "Ją"
Gdzie obie, moją miłością są. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz