wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 17 listopada 2013

"JAKI JEST TEN CZAS ?"

Czas jest dla mnie Bogiem
Czas płata mi różne figle
Czas jest dla mnie ważny
I w dzień i w nocy

Był moim pierwszym krzykiem
Był moją radością
W czasie kiedy dostawałem
Piękną i dobrą pierś matczyną

Kiedy byłem młodzieńcem
Czas wzywał mnie do szkoły
Żeby uczyć się i szukać
Swojej pierwszej miłości
I jak krecik ślepo kochać

Kiedy rozpocząłem dorosłe życie
Czas potrzebny był,
Żeby zdążyć do pracy,
Zdążyć z pomocą innym
W razie niespodziewanej "draki"
Chronić słabszych w czasie,
Ciężkiej i mozolnej pracy

A jakże i nadszedł czas
Na prawdziwą miłość
Rodzinę i wnuki

Niestety nadszedł czas
Na wielką i ciężką chorobę
Chorobę, która pogrążyła
Moje słabe serce, w krótkim czasie

To dobrze, że czas jest dla mnie Bogiem
Bo wreszcie doczekałem się nowego serca

Teraz czas jest mi nie potrzebny
Gdy jestem na emeryturze
Kiedy rano się budzę
Już nie słyszę nerwowego drgania zegara
Ale za to miłego dla ucha śpiewu Kosa

I z uśmiechem zjadam mleczną zupę
Potem bułkę i kawałek kabanosa
I czuję się jakbym wybrał
Z koszyka szczęśliwego losa

A czas sam sobie leci i leci
Przez cały tydzień, aż do niedzieli
Kiedy odwiedzają mnie wnuki i dzieci

I jest mi dobrze
Po co mi te, czasowe zamieszanie
Przyjdzie czas kiedy po mnie
Tylko (oby) wspomnienie pozostanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz