wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













wtorek, 29 kwietnia 2014

"NIEBO BEZ KSIĘŻYCA"

Patrzę na rozgwieżdżone niebo
I nie wierzę w to, co widzę
Nie widzę księżyca
Jak to możliwe?

Niebo z gwiazdami - bez księżyca?

To jak człowiek bez serca
Kiedy w koło pełno gwiazd
Pomyślałem - "ukradli księżyc? "



Przecież księżyc powinien być
Jak "Oszu" (bóg księżyca) na niebie
Jak serce szczęśliwe w dłoniach dawcy
Że będzie dalej żyć
Jak księżyc wysoko na niebie
Widoczny z każdej strony

Taki srebrzysty i jasny

Stworzony dla spotkań kochanków
Oświetlający drogę ludziom zagubionym
Nie tylko dla podróżujących
Także dla ludzi o myślach różnych

Jak może wyglądać niebo bez księżyca!

Jak może wyglądać człowiek bez serca!
Źle!
Bardzo źle!
Wręcz tragicznie!
Aż nie chcę o tym myśleć!

Budzący niepokój w głowie

Budzący wielkie przerażenie
Że nastanie wielka ciemność
Jak w człowieku po śmiertelnym migotaniu

Na ziemi zbudzi się wielka złość

Z którym będę musiał walczyć
Z migotaniem też
I w ciemności będę przemykał
Jak dziki zwierz...

I tak rozglądam się za księżycem

Aż w głowie mi się zakręciło
Opuściłem głowę  spojrzałem na ziemię
Który to jest dzień kwietnia? - Pomyślałem

Nagle mnie w tej ciemności olśniło

Przecież dziś jest księżyc w nowiu
To tłumaczy jego niewidzialność  na niebie

I tak ukontentowany wróciłem do domu

Pomyślałem o znajomym filmie
"O dwóch takich co ukradli  księżyc" 
I z uśmiechem położyłem się spać

A w ten czas przyśnił mi się "Oszu"

Bóg Księżyca, smukły i srebrzysty, 
Który wołał -"Więcej światła dla ludzkich oczu"
By  Dogoni  nocą, mogli polować nago, 
Ubrani w kolor cielisty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz