wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 29 września 2014

"SPOTKANIE Z PANIĄ JASNOGÓRSKĄ"

Miłość Bożą o PANI
W sercu mym dzisiaj mam
Tą miłością o PANI
Coraz bardziej kocham Cię
Z pośród wszystkich Mam.







Kiedy po nie przespanej nocy
W Chwalebnym "Domu Sióstr Pasterzanek"
Otworzyłem wilgotne od łez oczy
Zobaczyłem Ciebie w obrazie
O Pani Jasnogórska

Bo w Tobie widzę też

Wspaniałość Królowej Chwał
Bo Miłość Bożą o PANI
W sercu mym dzisiaj mam

To Ty otarłaś Swą Dłonią me oczy

I powiedziałaś mi:
"Nie martw się
Jam przy boku twym jest"

Wówczas spojrzałem przez okno

I zobaczyłem spłakany grzeszny świat
Który nadal pogrążony jest 
W upiornej ciemności "zamkniętych bram"

A Ona zwraca się do mnie

Pełna radości tak rzekła:
"Powiedz składakom, że kocham ich
Że się o nich wciąż troszczę
Jeśli zeszli już z moich dróg
Powiedz, że szukam ich

A ja dziś na Jasnej Górze

Spotkałem się z Tobą o PANI
Więc radość ogromną w sercu mam
Z tej radości chcę śpiewać 
I klaskać w dłonie swe

Więc wszyscy razem Chwalmy Ją

Naszą Polską Panią Jasnogórską
Za to, że trzyma razem nas, Ręką Swą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz