wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 5 kwietnia 2017

„RETROSPEKCJA”

Kiedy przeżyłem przeszczep serca
Zapisałem wiele stron
Do dziś dręczą mnie koszmary
Jak każdego „składaka”
Który wstydzi się swych czynów
Bo popełnił „zbrodnię"
W swym poprzednim życiu






Nie macie pojęcia
Jakie „zbrodnie” popełniłem
Na swoim doskonałym ciele
Ale Bóg mi przebaczył

Tak, wiele widziałem
I nie bałem się śmierci
Nawet czasem ją pragnąłem
Wiem, że to częste u chorych ludzi
Którzy widzieli to co ja.
...Nadchodzącą powoli śmierć

Wówczas przychodzę tam
Gdzie są moi przodkowie
I przypominam sobie, że
Jesteśmy jak te kwiaty
Które powoli umierają

Doskonały kwiat to rzadkość
Można go całe życie szukać
I nie będzie to życie zmarnowane

Należy poznawać nowe życie
Z każdym oddechem
Z każdym dniem, które odbieramy
Jako nowa droga „składaka”
...Poznawać życie z każdym oddechem
Życie z każdą szklanką herbaty...

Oczy Dawcy są jak moje 
Ale On przybył zza
Wzburzonego morza
Gdyby Bóg pragnąłby mojej śmierci
Wystarczyłaby moja szczera prośba

...Jesteśmy jak te kwiaty
Które powoli umierają
Należy poznawać nowe życie
Z każdym oddechem,
Z każdy dniem,
Z każdą szklanką herbaty...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz