wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 9 lutego 2020

"MOCNE INSPIRACJE"

Wiem, że jestem "składakiem"
Ale jak pomyślę,
To widzę większą układankę.

I wiem, że to Ja
A w środku to raczej Ona
Dusza Dawcy, która rozsiadła się.

Rządzi się jak jacyś władcy.
Co pomyśli swoim, moim sercem
To w głowie mi bębni,
To w uszach mi szumi.


Bo mówi mi to, "moje" Ja
Twoja ukochana Dusza,
Kochanka i... - cisza
I tak co dnia

Tak, tak, żyjesz dzięki mnie,
Dzięki Duszy mej,
Która inspiruje Cię,
Byś nie zapomniał mnie.

Jej myśli są żrące i czułe,
Twarde jak stal 
I delikatne jak skrzydła motyla,
Urocze jak uśmiech
Okrutne jak gorycz istnienia.

Nie wierzę by dotąd
Jakakolwiek kobieta,
Przelała na mnie poezję,
Tak pełną cierpienia
A zarazem walkę do życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz