wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













sobota, 11 stycznia 2014

"MÓJ MATRIX"

"Wyrocznia" poinformowała mnie o przeszczepie 
I kiedy ujęła mnie, miałem zimne ręce
Informacja okazała się prawdziwa
Będę miał nowe serce
I niemożliwe stało się możliwe

Jestem "andriju"
Jestem "wybrańcem"
Bo otrzymałem nowe serce
Nie każdy miał takie szczęście

Jestem "wybrańcem"
Bo zakochałem się 
W nowym sercu
Nie każdy mógł 
Mieć takie serce

Jestem "wybrańcem"
Kiedy piszę o nim wiersze
I "poznałem duszę dawcy"
Która kocha wiersze o sercu
Bo pozostaną w nim na zawsze

W wierszach jest 
Ogromna radość i szczęście
Które "rozsiewam" wszędzie

- Na spacerze,
- Przy komputerze,
- W parku na ławce,
- Dziewczynie i babce,
- Chłopcu i mężczyźnie,
Który "posieje" na obczyźnie

Jestem "biorcą"
I żyję w rzeczywistości
Bo sercu trzeba więcej miłości

Dużo lekarstw i pokory
Dla potwierdzenia wytrwałości
W walce o jego zdrowie
I w wielkiej ochronie

A nowe serce kochać będę
Póki żyć będę
Choćby jeszcze jeden dzień
To też przecież długi szmat
...A może trzydzieści lat ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz