wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













piątek, 17 stycznia 2014

"OCZY DUSZY"

Niekiedy dręczą mnie 

Przerażające wizje
Wizje, które są oczami duszy
Niczym w obiektywie aparatu
Które w oczach moich 
Nabierają strachu




Skąd u mnie takie wizje
Skąd u mnie taki strach
Przecież nikomu nie zrobiłem krzywdy
Nikogo nie pobiłem
Nie okradłem
Nie zabiłem

Czasami mam takie wizje
Kiedy w głębokiej ciszy zamykam oczy
Cisza ta jest przerażająca
Gdzie widzę ludzi, którzy są ofiarami
Ludzi,których dobrze znam

Nie chcę takich wizji
Nie chcę przeżywać takich emocji
Choćby były oczami mojej duszy
Ale ja wiem, że była to skaleczona dusza
Więc skąd takie złe wizje w moich oczach

Takie złe wizje poznałem
Przed przeszczepem serca
Kiedy czas oczekiwania na serce
Przedłużał się nie współmiernie
Coraz bardziej raniąc moją duszę
I powiększając strach w moich oczach

Była to dla mnie straszna "zagadka"
Zdążę? Czy nie zdążę, po nowe serce?
I te wizje trzymały mnie w napięciu
W czasie oczekiwania do ostatniej chwili
W Gliwickim Szpitalu Wojskowym

W którym przed oczami mojej duszy
Stanął "on" prawdziwy zabójca
Stanęła "ona" wysoka, zimna
Prawdziwa śmierć!

Na koniec jednak oczy mojej duszy
Zobaczyły "Ją" Duszę Dawcy
W wielkiej miłości do mnie
I tak zrodziła się nowa miłość

Nowe uczucie szczęścia
Miłość do nowego serca
Z którą żyję co dzień

Z wielką wiarą, że nadzieja 
Przezwycięży strach
Z wielką nadzieją życia
Na kolejny dzień


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz