wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 25 stycznia 2015

"TAKI TAM WIERSZYK"

Piszę ten wierszyk od ręki
Która, drży mi od pewnego czasu
Boże daj mi siły dla myśli
Byś w nim nie ujrzał, wielkiego chaosu




Wiersz od ręki pisany
Dla Tych, którym czasu starczy
Piękna tu nie obiecuję
Za piękno czasem się płaci

W tle wierszyka widziałem
Piękne barwy błękitnego nieba
I niestety, brudnej, nie kochanej ziemi
A geometria moja wyzbywa z pamięci
Zapomniane i niechciane brzydoty

Pojąłem, tworząc tu strofy
Że ktoś, czytając go
Może pokazać  mi i Bogu
Swoje, a jakże, bezwstydne fochy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz