wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 18 marca 2013

"GRAFIA"

Co to jest  dla mnie grafia 
Grafia dla mnie to nic innego
Jak kolejna serca koronarografia
Czyli wykres korony serca

Korona to tętnice serca
W których płynie krew piękniejsza
W widocznym na ekranie wykresie
Który podobał mi się przecież

Czy w tym czasie serce bolało
Nie bo jest przecież kochane
I bólu się nie boi 
Bo jest jak rycerz w zbroi

I tak naładowany energią
Młodego serduszka
Już zapomniałem co to
Szybki zawał starego już 
Zmęczonego serduszka

Tak więc kochani 
Nie bójcie się koronarografii
Serce nie boli kiedy jest kochane
Bo wie że zawsze będzie zadbane

Moja kolejna grafia w sierpniu 2013r
A serduszko już czeka bo będzie badane
A ja zadbam o to by było kochane.

Jesteśmy przecież ludźmi
I wiemy co nas czeka
Ale Sąd Ostateczny jeszcze poczeka

Więc szanujcie swoje serce i życie
Czy mnie słyszycie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz