wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 1 września 2013

"NIEBYWAŁE POŁĄCZENIE"

Mój przeszczep spowodował
Zderzenie się dwóch różnych dusz
Mojej duszy z Duszą Dawcy
Myślę, że jest to "kosmiczne połączenie"

Jeszcze dla mnie i dla wielu niezrozumiałe
Myślę, że jestem potomkiem "Anunaki"
Istoty boskiej, niebiańskiej
W prehistorii znanej.

Moja dusza to dusza  skomplikowana,
Stanowcza, zraniona przez chorobę serca
Dawcy Dusza to dusza spokojna,
Zrównoważona, bardzo wrażliwa
Niestety nagle przerwana przez
Śmiertelny wypadek jej ciała

Przez mikrokomórki naszych ciał
Nastąpiło połączenie
Tak różnych dusz
 Mojego  zdrowego serca.

Nie tylko uzdrowiło ciało,
Ale dało nową niebywałą duszę
Której, do dziś poznaję i się jej uczę

Duszę dobroci
Duszę miłości
Duszę oddania kochającemu ją sercu,
Które 18 lutego 2010r zaczęło nowe życie
Pisząc niebywałą, niespotykaną "poezję życia"

Której wcześniej nie znałem,
Której wcześnie nie czułem,
Ale mocno pokochałem !

Bo dusza moja jest tłem dla serca
Które pisze nowe życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz