wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













czwartek, 11 sierpnia 2011

"MYŚLI"

Moje myśli krążą jak planety wokół słońca.
Moje myśli są niczym okruch skały na pustyni życia.
Kiedy budzę się rano pierwsza myśl. 
Jest o nim, o moim nowym sercu. 


Która drąży mi dusze aż do bólu.
Myśli moje  są jak piórko. 

Porwane przez podmuch wiatru. 
Tańczące wbrew swojej woli.                                                      

Wstaję, idę  na zakupy.

A ta myśl idzie ze mną  cały czas. 
Mam ją w sobie. 
Dobre myśli, złe myśli, cały czas są ze mną . 
I ta najgorsza z wszystkich.
Myśl o odrzucie przeszczepu -  odrzucam ją !
A ona ciągle wraca ! 


Daj mi już spokój. 
Mówię do niej. 
Ale ona wraca i wraca!.
Boże daj mi siłę daj mi moc! 



Abym mógł ją przyjąć. 
Z otwartymi rękoma. 
Daj mi moc tytana!

Gdybyś dał mi taką moc. 

Byłbym szczęśliwy, wyrzuciłbym ją! 
Z siebie niczym okruch z oka.
Ale nie, ty chcesz abym żył. 

Z tą myślą i dręczył się. 


Do ostatnich dni mego życia! 
Dlaczego powiedz mi ? 
Dałeś taki krzyż!
Powiedz mi dlaczego! ?
      .....
Dni mijają lata przemijają.

A one będą zawsze ze mną.
Aż do śmierci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz