wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













sobota, 25 października 2014

"TAKIE TANGO"

Lata siedemdziesiąte
Złote lata mojej młodości
Studniówka, matura i bal maturalny
I do życia wielki pęd nieodparty

Pamiętam "Budkę suflera"
I jej utwór "Takie tango"
Kiedy wracałem nad ranem z randki


Widziałem wojskową "papugę"
Taką "nyskę" z dużymi głośnikami
Jak jeździła po nowym osiedlu
I grała właśnie "Takie tango"

Kiedy zatrzymywała się na kolejnej ulicy
Słyszałem co raz głośniej tę piosenkę
I żołnierza wyskakującego z kabiny
Który przekrzykiwał  piosenkę z głośników
Wołając imię dziewczyny

Zośka!... Kocham Cię Zośka!... ... Zośka!...
Podnosząc głowę w górę
Trzymając w  trzęsącej się dłoni
Dorodną piękną czerwoną różę

I ja spoglądam w górę
Ale widzę tylko zbliżającą się burzę
Zośka!... Kocham Cię Zośka!...Zośka!...
I ta donośna melodia
"Bo do tanga trzeba dwojga"

Niestety kończy sie utwór "Budki suflera"
Muzyka cichnie - wzmacnia się burza
Żołnierz smutnie opuszcza głowę
I jego, zmęczona dźwiękiem, czerwona róża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz