wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 22 października 2014

"WYCISZAJĄCA CISZA"

Czy może być "wyciszająca cisza"?
Myślę, że tak
Bo słuchałem jej jak
Ogłuszony, głośną muzyką żak

Kiedy w piątkowy wieczór
Wracałem z koncertu "Budki es."
Mówię Wam jaki hałas przeżyłem
W głowie  wciąż, tętniła  muza
Bo to rockowa muzyka jest


Ale kiedy szedłem po drodze
Jaworskiego, pustego parku
To jakbym szedł
Po falującej pięknej ciszy we fraku

Co za cisza! Niesamowite!
Słyszę tylko nabrzmiały
Po głośnej muzyce puls serca
Ale serce się uspokaja
Na mostku parkowego strumienia

Nagle spoglądam na rzeczkę
Widzę kamienną kaskadę
A na niej spienioną spadającą wodę
I w tej ciszy słyszę jej muzykę i urodę
Jakbym słyszał cichy koncert na fortepian

Plum, plum - plum, plum...
Takie uspakajające śliczne dźwięki
Plum,plum - plum, plum...
A wsród nich, piękna cisza

Przystanąłem na mostku
Czuję jak ta cisza otacza mnie
Otula wieczorną, jesienną  mgłą
Tak mi dobrze,  zapomniałem, 
Że jestem sam w ciemnym parku

Ja i tylko ta muzyka
Plum, plum - plum, plum...
Chodź, usiądź tu, tu, tu - tu, tu...
Tak brzmi pięknie i zaprasza

Posłuchaj mojej cichej melodii
W zielonym brzegowym fotelu
Jak na koncercie, gdzie w koło widzę
Błyski kolorowych fraków ważki
I siedzące, dumne ze swoich miejsc, żabki

Co za muzyka! Niesamowite!
W tej ciszy nie słyszę serca
Tylko falowanie w jej taktach
Rzecznej, szarej mgły
W wyciszonej parkowej ciszy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz