wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 13 kwietnia 2015

"CZERWONE WINO"

Lekarz mówi mi nie pij alkoholu
Przecież to takie niezdrowe
Ale to wychodziło mi najlepiej
I miałem towarzystwo wyborowe

Przyznaję, że na drugi dzień
Miałem potężnego kaca
Błędny wzrok w oczach
I bolała mnie mocno glaca






Teraz już nie piję
I nie mam po nim kaca
Ale lampkę czerwonego wina się napić
To czysta przyjemność
I radość dla podniebienia
Powiedział mi pewien Baca

Jestem składakiem sercowym
I pić dużo wina nie przystoi
Ale lampkę czerwonego wina
Na „Dzień Składaka” można wypić
Wspólnie z „Przeszczepkami”- ale powoli

Czerwone wino
Tętno Ci unormuje
Beztroski uśmiech
Na twarzy wymaluje
I zdrowia nie zrujnuje

Przecież to „Napój Bogów”
Więc życzę tym wszystkim
Co piją tylko czerwone wino
I żeby mieli zdrowe serce
Przez całe życie
I nie pili co się „nawinie”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz