wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 16 września 2015

"UCZUCIA"


Kiedy będę odchodził
Z tego pięknego świata
Kiedy będę umierał
Chciałbym móc wyłączyć uczucia, żeby się nie bać
Żeby wyłączyć ogromny strach






Strach przed zbliżającą się śmiercią
Strach, że zostawiam miłość rodzinną
Moją całą bezinteresowną miłość 
Ojcowską i przyjacielską
Moje nie zawsze bujne ale piękne życie

Niestety jestem tylko człowiekiem
A może - aż człowiekiem
I dlatego mam taką ludzką siłę
Mam właśnie uczucia

I to jest ludzka potęga
Umiejętność czucia
Głodu - z braku jedzenia
Bólu i cierpienia

Pięknej i szlachetnej miłości
Do drugiego człowieka
Strachu - przed zbliżającą się ciemnością
Bo takie jest całe życie człowieka

Dar posiadania czucia
Jest sensem naszego życia
Życia nie zawsze usłanymi różami
Ale zawsze w swoim życiu zakochani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz