wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













środa, 15 czerwca 2011

Ja Żyję !!


Serce jest piękne.
Jest rozkochane przez kochanków.
Jest narządem ciała 

Zachwyconych nim lekarzy.
Jest jedynym narządem 

Pragnącym miłości do drugiej osoby.

Serce jest spragnione krwi.
Jest jak osesek 
Pragnący matczynego mleka.
Serce jest drogowskazem 
Dla człowieka szukającym miłości ,
Upojnej miłości.

Czy Ty serce masz takie?
Czy zapomniałeś, że takie 

Pełne miłości kiedyś miałeś?
Odpowiedz sobie na pytanie,


Jakie masz serce?
Czy zdrowe?
Bez przewężeń w tętnicach wieńcowych?
Czy kochasz swoje serce?

Moje serce było pełne miłości do Niej.
Poza miłością , było samotne 

W walce o swoje zdrowie.
Pewnego dnia zbuntowało się.
Dostało zawału!
Ale wybaczyło mi.


Po zawale dalej mogłem żyć.
Po kilkunastu latach 
Dostałem drugi cios!
Serce jest niewinne.
Ostrzegało mnie na każdym kroku.


Nie pal!
Nie pij nadmiernie alkoholu!
Uprawiaj sport przez cały rok!
Wystrzegaj się niezdrowych diet!
Złego morderczego stresu!

Nie pomogły ostrzeżenia.
Ja czuję,że nadchodzi koniec!
Moje serce płacze i cierpi.
Nie płacze i nie cierpi z miłości.
Cierpi i płacze z bólu!
Ja płaczę z nim.

Postanowiłem "zagrać va bank!"
I stało się!
Zostałem obdarowany nowym,

Zdrowym i pięknym sercem!
Sercem młodej dziewczyny!


Ja żyję!!
Jeszcze nie wierzę!!!
Ja naprawdę żyję!
Wygrałem szczęśliwy los,

Los bezcenny!

Zobaczyłem świat po raz drugi.
Ostrzejsze obrazy i kolory.
Uśmiechniętych do siebie ludzi.

Może niektórych, trochę zazdrosnych 

O to nowe serce.
Ludzi oczekujących na przeszczep.
Ja ich rozumie.
Pobudzam ich wiarę,

Że oni też zdążą.
Po nowe serce.

Ciągle czekają.
Ciągle mają wielką nadzieję!
Ciągle leżą podłączeni do aparatury.
Pomóżcie Im!!!
Nie zabierajcie serca do nieba!
Pomóżcie Im! Tak jak mi.

9 komentarzy:

  1. wzruszające, z głębi duszy płynące słowa...
    i ten tak ważny apel! apel, który powinien nieść się echem przez świat

    OdpowiedzUsuń
  2. z całgo serca życzę Panu zdrowia...sama mam dziecko, które w wieku 6 miesięcy w klinice w Zabrzu miało zabieg na serduszku usuwający wadę, jestem wdzięczna lekarzom, na razie wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne słowa i muzyka!Co tu więcej dodać człowiek martwi sie przyziemnymi problemami - to bez sensu , prawda ?
    Życzę zdrowia wszytskim po przeszczepieniu serca i wiary na lepsze jutro!!
    G.S.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem po operacji zastawki mitralnej Zyję!!!!!mam 63 lata i ciesze sie ogromnie .Nie mam powikłan mam super wyniki .Dziękuje lekarzom z kliniki kardiohirurgii w Aninie.Niemniej sama zrobie wszystko żeby ten stan utrzymać. wanda

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę wielu radosnych dni za życzliwość która
    przemawia w Pana blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ZDROWIA życze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę bardzo dużą zdrowia i w dalszym ciągu dużego zaangażowania i aktywności w internecie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużą zdrowia i aktywności twórczej na temat serca nie wrzucać innej problematyki pozdrawia sympatyczka tej ciekawej problematyki sercowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużą zdrówka życzy stały czytelnik tej strony internetowej pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń