wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 29 maja 2017

"PROFESOR OD SERCA"



Witaj profesorze,
Pamiętasz mnie?
Jawor, Jawor, jaworowi ludzie...
Kiedyś znalazłeś mnie w tej
Lubińskiej, wysokiej, 
"Górniczej budzie"


Gdzie po Twoim badaniu
Poklepałeś mnie po ramieniu
I z uśmiechem powiedziałeś
"Chłopie, jeszcze długo żyć będziesz!"

To ja Twój Składaczek
Który do dzisiaj nosi w sobie
Drugiego serca znaczek
Namaszczony w 2010 r przez Ciebie

Muszę Ci przypomnieć
- Znamy się dłużej
Kiedy w 1994 r po by-passach
Walczyłem z dr Cichoniem w zapasach
- 16 godzin na stole!

Tak to ja, Twoje pachole,
Które na co dzień po przeszczepie
Żyć poza "Zabrzańską Kliniką" - wolę
I do dzisiaj w moim życiu
Wyżłobiłeś w moim sercu Swoją rolę,
Jak żyć na tym polskim padole

Śnią mi się wiersze o Tobie,
Których nie zdążyłem napisać
Smutno mi, że kiedy się budzę
Żadnego z nich nie pamiętam
Ale, za Twoje "Złote Ręce"
Co dziennie rano się modlę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz