wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













sobota, 6 grudnia 2014

"CZY SERCE JEST KOBIETĄ?"

Czy serce jest kobietą?
Ktoś by powiedział - niemożliwe!
Ja bym nie był taki pewny...
Może to jednak, 
Przez Jej duszę możliwe

Wiem, że w mym sercu jest poezja,
Która we mnie przenika
Wdycham ją, kosztuję,
Poddaję się jej woli
Zatracam się w miłości do niej 

Jej Dusza w moją duszę
Łączy języki w porozumienie
Od rana już mnie męczy
Pieści mnie słowami
Pieści mnie marzeniami

Po nieprzespanej nocy
Wargi me już płoną
Ze słabości się czerwienią
Dalej się kochamy
A myśli promienieją

To ona poezja serca
Prowadzi mnie do Ciebie
Duszo kobiety
Przez śmierć zatraconą

Rozlewa się na papier
Jak napalm parząc mnie
Do kości bólu, pisząc o niej
I tak zastanawiam się:

Czy serce jest kobietą?
A może poezja jest nią!

Która we mnie przenika
Wdycham ją, kosztuję
Poddaję się jej woli
I zatracam się w miłości do niej. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz