wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













piątek, 19 grudnia 2014

"PIĄTA ROCZNICA"

Zbliża się okrągła rocznica
Mojego przeszczepu serca
Będę obchodził "piąte urodziny"
I będę śpiewał hymn "Bogurodzica"
Razem z przyjaciółmi i wśród rodziny

Lecz trapi mnie myśl
Po śmierci starego serca
Że nie zaznałem po nim żałoby

Jak żyć z nowym sercem
Nie wspominając starego,
Które było chwiejne jak "serce Zagłoby"

Przecież żyło we mnie tyle lat
I nie przeoczyło niczego

Pierwszej miłości do mamy
Pierwszej trudnej pracy
I pierwsze kroki dorosłości
I przygody w wojskowości

Tam serce ze mną było
Zawsze radośnie biło
A ja chciałem więcej
Kochać, pływać, skakać
I po parkiecie pląsać

Nie mogę zapomnieć starego serca
Musiałem trzymać po nim żałobę
Będę wspominał tylko dobre chwile
I na samą o nim myśl
Płyną mi łzy krokodyle.

Ale teraz będzie piąta rocznica
Nowego, zdrowego serca
Mojej nowej miłości
Które doprowadzi mnie do starości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz