wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













wtorek, 30 grudnia 2014

"SPOJRZENIE"

Twoje spojrzenie jest tak gorące,
Że  szybko stapia się moje ciało, 
A serce dygoce i w szale omdlało

O rany! Jakie piękne spojrzenie
Ten prowokacyjny trzepot długich rzęs
Jakie duże śliczne oczy
I mój wzrok lecący w dół
I myśl o wspólnej nocy




Takie delikatne rysy twarzy
A jaki piękny uśmiech!
W obwodzie wydętych czerwonych ust
Za to spojrzenie padłbym u jej stóp

Tak bardzo rozpaliła moje myśli,
Że ją widzę na łóżku siedzącą
Nago z rozchylonymi udami

O rany! Co ja myślę!
Nie do wiary jak taka osóbka
Może rozpalić myśli mężczyzny?
Które nie trzymały się daty moich urodzin
Daty urodzin nie jednego z nas!

Nagle usłyszałem jej głos
Czy podać kawę? Czy kubek wody?
Dzień nie był zbyt gorący, 
Poprosiłem więc o kawę.
Kiedy ją piłem, nie czułem jej gorąca, 
Tak bardzo byłem rozpalony myślami!

Zapomniałem co ja tu robię!
I po co tu jestem!...
Błogosław Panie takie piękności
I chroń je przed złymi myślami
Ich piękno i krągłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz