wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













wtorek, 22 lipca 2014

"WAKACJE 2014"

Asia w poziomkowych krzaczkach kuca
I w zapale je rozchyla
Z ciekawością czegoś szuka

Mam! Woła do mamy
Zobacz jakie truskawy
To są piękne poziomki
Zbieraj do koszyka
A ja Ci zrobię smaczny nektar
Do picia przez słomki


Szymonek mocuje się ze sznurkiem
Zaplątanym w koła samochodziku
Dziadku pomóż mi odplątać
Bo chcę się bawić
I po alejkach ogrodowych pląsać

Dziadek zakłada okulary
Sznurek zaplątany rozwija
Dziadku nie ten sznurek
Bo do niego uwiązany jest jakiś ogórek

Dziadek przeciera z niedowiary okulary
Jaki ogórek pyta wnusia
Nie ogórek tylko odplątaj koła
I dziadka do myślenia zmusza

Drogi wnusiu jest taka duchota
A ja nie mam już siły
Żeby szukać guza w sznurku
A do tego przeszła mi ochota

Nagle Szymuś woła
Babciu dlaczego masz czarne ząbki
Nie są czarne tylko zabarwione
Jadłam jagody z krzaka zerwane

Na tym spotkaniu
Tyle muzyki słychać było
Kiedy wnuki zawzięcie
Na zabawkowych instrumentach grało

Nie grajcie tak głośno
Bo mi bębenki w uszach popękają
Są już słabe i stare
I od waszej muzyki zrobią się dziurawe

Oj dziadku zrób nam
Na koniec dnia grila
A co chcecie grilować
Kiełbaski i chlebek co chwila
Aby zapamiętać te wakacje
Żeby czuć przez cały rok te wibracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz