wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 4 maja 2014

"A OCZY PŁACZĄ DESZCZEM"

Co za dzień
Ciągle pada deszcz
Widzisz  moją zachlapaną twarz
A nie widzisz moich łez
Łez miłości mojej

Musisz wiedzieć, że te łzy

Muskają moją twarz
Muskają moje oczy
Są miłością moją 
Po nieprzespanej nocy

Moją miłością do Ciebie
Bo po tej nocy
Czuję się jak w niebie
Czuję się wielki
Bo zyskałem  wiele mocy

Jesteś jak deszczowa piosenka

Schlapana moją miłością
Bo rano wyglądałaś 
Jak róża zroszona deszczem
Okryta czarnym płaszczem

Moja Ty ukochana

Moja Ty miłości deszczowa
Moja Ty sercowa duszo
Mieszkająca we mnie 
Już cztery lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz