wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 11 maja 2014

"BEZBRONNOŚĆ SERCA"

Kiedy serce prosiło o ciszę
Byłem tak bezbronnym
Jak plaża wobec
Przypływu morza

"Fala" zalała mnie
Jak zalała wielu ludzi
I nie mogłem zrobić nic
Aby ją powstrzymać


I wtedy prosiłem o medycynę
Jaką jedynie Bóg może uprawiać

Wpadłem na "dno"
Ciężkiej choroby serca
Po której moja dusza
Powinna wstępować do nieba

Moje "dno" było bardzo głębokie
I bardzo trudno było
Z niego się wydostać

Wciąż myślę dlaczego Bóg
Miałby się martwić moim ciałem
Skoro może mieć moje serce
Znajdujące się wewnątrz

Kiedy wreszcie byłem
Po przeszczepie serca
I kiedy otworzyłem oczy
Myślałem, że znalazłem
Swój "raj" na ziemi
Wymarzony i wyśniony

Wiem, że śmierć jest tylko progiem
Który wszyscy musimy przekroczyć
Do ciszy po ostatnim uderzeniu serca
Odpływając z ostatnim oddechem
Do wiecznego pokoju

Nasz dom - nasze ciało 
Jest teraz tam gdzie nasza dusza
Nikt nie umiera tak długo
Kiedy bardzo potrzebujemy żyć

I nasza dusza będzie żyła
Ale to zadanie spoczywa
W naszych modlitwach 
I pozytywnym myśleniu o życiu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz