wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













czwartek, 22 maja 2014

DUSZA JEST TŁEM DLA SERCA KTÓRE PISZE MI NOWE ŻYCIE - Tomik II


Kolejna część wierszy 
i przemyśleń codziennych i życiowych
napisanych sercem i o sercu,
które w wyniku przeszczepu 
ofiarował mi dawca (26 letnia kobieta)...



Serdecznie zapraszam!


1."KĄPIEL SZPAKA W OGRODZIE"
2."CZY MNIE SŁYSZYCIE"
3."KOCHAM CIĘ"
4."OGRODOWY DOM"
5."OGRÓD MATCZYNYM SERCEM MALOWANY"
6."SAN REMO"
7."ZABAWY MAŁEJ ASI"
8."STRZAŁA ŻYCIA"
9."MOJA ROBOCZA SZUFLADA"
10."KWIATY I NERWY"
11."PEŁNE ZDZIWIENIE"
12."NIEWOLA"
13."KOCHAM CIĘ MUZYKO"
14."MIŁOSNE TANGO"
15."DŁUGIE ZARĘCZYNY"
16."JASKINIA"
17."RZĄDOWE PROMOCJE"
18."MÓJ PRZYJACIELU"
19."UKRYTA MIŁOŚĆ"
20."ZAPACH AKACJI"
21."JARZĘBINA CZERWONA"
22."WESELE MARCINA"
23."CISZA"
24."DOSKONAŁY SOLISTA"
25."CZY MOŻNA KOCHAĆ CUDZE SERCE"
26."TRUDNE PYTANIE"
27."TĘSKNOTA DO RODZINNEGO DOMU "JAŚKOWO"
28."LILIA"
29."JOSZKA I DZIUNIA"
30."ELEGIA DO WINNEJ GÓRY"
31."KTO TY JESTEŚ"
32."LUSTRO"
33."PIEKARNIA"
34."ONI"
35."PISZĘ SERCEM"
36."ZWĄTPIENIE"
37."NIEBYWAŁE POŁĄCZENIE"
38."CO TO ZA ŻYCIE"
39."WSPOMNIENIA Z NAD MORZA"
40."MARZENIA"
41."TŁUMACZ DUSZY"
42."JESIENNE KOLORY"
43."ONYK" (chorwacki kotek)
44."JESIEŃ"
45."KOCHANKA"
46."JAKI JEST TEN CZAS"
47."WSPOMNIENIE TATY"
48."MÓJ MATRIX"
49."OCZY DUSZY"
50."CZARNA RÓŻA"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz