wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













poniedziałek, 26 maja 2014

"DROGA MOJA"


Ostatnio marzysz o nowym aucie
Ale prawda jest taka
Nie stać nas droga moja
Lecz popatrz po co nam teraz auto
Przecież tylko się durnie spieszą
Ale ja wolę chodzić pieszo,
Droga moja

Do Paryża, brak także funduszy,

Droga moja
Lecz po co Paryż? Paryż to dziura!
Wole przejść się piechotą
Do naszego Jaśkowa,
Droga moja

Mówisz, do Międzywodzia?

Żeby w Bałtyku nogi pomoczyć
Lecz po co do Międzywodzia?
Droga moja
Wolę w ogrodzie dobre piwo sączyć
I po zroszonej deszczem trawie
Na wesoło i boso chodzić!

Mówisz na kawior na Krym?

Także grosza nie mamy,
Droga moja
Lecz na co nam Krym?

Przecież ja, mam Twe biodra

Biodra Twe są złote
A noc wtedy jest dla nas taka dobra,
Droga moja

Wiem, że jeszcze mamy

Lampkę wina i konto w PKO
Które nas jeszcze nie dobija
Więc wyluzuj, gwiżdż na nowe auto,
Paryż i Międzywodzie
Kiedy jesteśmy jeszcze na chodzie,
Droga żono moja!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz