wiadomość powitalna

ALL ABOUT THE HEART

"Jakie jest twoje serce, ten tylko się dowie,
kto je stracił, więc dbaj i kochaj swoje serduszko"
andriju
Z powodu mocnego związku z duchową duszą,
ciało ludzkie nie może być postrzegane jako
wyłącznie zespół tkanek, organów i funkcji,
lecz raczej jako istotna część osoby,
która przez ciało ukazuje się i wyraża".
JAN PAWEŁ II
Znajdź swój bilans życia.
3 x 8 = 24
Jest to magiczne równanie życia!
8 godz.snu
8 godz.pracy
8 godz.odpoczynku
Jeżeli tylko możesz
dostosuj się do tego!
andriju


"PRACA TO NIE TYLKO TO CO ROBISZ
LECZ TO CO POZOSTAWIASZ PO SOBIE INNYM"
andriju













niedziela, 29 maja 2011

Rzuć palenie - uprawiaj sport!

Jeśli zdecydowałeś się rzucić i zastanawiasz się co może ci w tym pomoc to najlepsza metoda w takim przypadku jest sport.
Jeśli zdecydowałeś się rzucić i zastanawiasz się co może ci w tym pomocto najlepsza metoda w takim przypadku jest sport. Aktywność fizyczna wpływa na uruchomienie oraz wzmocnienie mechanizmów, które wspomagają w rzuceniu palenia. Jeśli nie wiesz jaki sport wybrać to przeczytaj poniższe propozycje na zagospodarowanie czasu w celu wzmocnienia organizmu, a także silnej woli.

Najważniejsze pozytywne czynniki związane z uprawianiem sportu



Głównie chodzi tu o dotlenienie, nawodnienie i regulacje procesów metabolicznych i łaknienia. W rozwinięciu można napisać o każdym z nich kilka slow. Tlen oraz jego ilość jaka możesz dostarczyć organizmowi podczas uprawiania sportu daje ci lepsze samopoczucie i przyspiesza procesy oczyszczania organizmu. Regularne ćwiczenia i wysiłek fizyczny nauczy cie oddychać głęboko przeciwdziałając spłyconemu od nikotyny i dymu papierosowego oddechu. Czynnik drugi z wymienionych czyli lepsze nawodnienie ma związek z przyjmowaniem znacznie większej ilości płynów. Dobrze jest na tym etapie zupełnie zrezygnować z kawy a przede wszystkim z alkoholu. Nie musi to być kompletne zerwanie z używkami tego typu ale w trakcie zrywania z nałogiem dobrze jest zrobić sobie przerwę wspomaga to regeneracji organizmu i daje lepsza wydajność podczas wysiłku. Co do wspomnianej wcześniej kawy, jeżeli nie jesteś w stanie odstawić jej zrób tak aby nie pic w dni, w które zaplanowany masz trening. Ostatnim czynnikiem jest metabolizm. Jest on związany z chęcią zapalenia. Często rzucanie palenia powoduje napady głodu, które doprowadza do „obżarstwa”. Wysiłek fizyczny na pewno zlikwiduje taki efekt, a jeżeli apetyt będzie ponad przeciętny to i tak sport sprawi, ze nie przytyjesz a będziesz miał znacznie więcej energii na treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz